《在商言商》

分文不收地为您的生意进行宣传

Bio Care Global Sdn Bhd: TESTIMONI

 

photo
Sebenarnya saya secara kebetulan tahu tentang ibiocare. Seorang kawan yang datang ke rumah saya memberi satu sachet MacaTongkat Ali dan Radix Plus kepada isteri saya untuk mencuba. Pengalaman pertama kami mencuba kedua-dua produk SWISS berteknologi benar-benar membuat kita tertarik dengan iBioCare. Ini adalah produk yang dikatakan “Produk Jual Diri Mereka”. Ia adalah produk yang berkualiti tinggi, berkesan dan lebih murah harga kerana iBioCare sebuah syarikat  menjalankan sistem  Network  Trading yang pertama bemula di Malaysia dan akan berkembang ke  seluruh negara  negara jiran seperti  Indonesia, Thailand, Singapura, Brunei dan banyak lagi.

Sebelum kawan isteri saya pulang beliau memberitahu isteri saya bahawa Tongkat Ali Maca perlu dimakan 2 bungkus sekali gus, hanya tuangkan serbuk ke bawah lidah. Produk ini adalah lebih khusus untuk lelaki. Jadi malam itu saya cuba. Kerana produk yang baru kepada saya, saya memutuskan untuk mencuba sachet sahaja. Hmmm … nampaknya sangat baik. Saya percaya bahawa sesiapa yang ingin rasa.

Selepas makan saya meneruskan dengan kerja-kerja  bersama  saya bersama komputer riba. Kira-kira 3 jam kemudian saya mula merasakan sesuatu. Badan terasa agak panas dan saya minum segelas air (kawan isteri saya yang diperintahkan untuk minum lebih banyak air apabila perlu). Saya mula rasa sakit kepala sedikit selepas minum tetapi ia hanya  sementara. Selepas itu, saya berasa segar, bertenaga dan dapat merasakan rangsangan di bahagian kemaluan. Hmm .. .

Disebabkan naluri dan keinginan saya, maka saya pergi ke bilik tidur. Malangnya, malam itu isteri saya sedang haid. Hmmm … apa yang perlu dilakukan, mujurlah saya tidak terus mengambil dua bungkus. Hanya satu paket hanya mempunyai impak yang besar. Kesan satu sachet Ginseng Tongkat Ali Maca saya dapat merasakan lebih daripada dua hari kesannya. Bukan sahaja badan saya berasa lebih bertenaga, segar dan fungsi alat kelamin  dan juga rasanya seperti di usia yang muda seperti dulu. Menakjubkan!

Isteri saya hanya cuba Plus Radix (satu sachet) beberapa hari selepas kering haid beliau. Beliau bersetuju dengan saya dan mengaku bahawa produk adalah baik. Radix Plus Maca hanya dicampur dengan secawan air. Ia hebat di rasa sebagai campuran soya di dalamnya. Produk ini mempunyai banyak faedah kesihatan termasuk keinginan untuk meningkatkan keinginan seks lelaki ataupun perempuan. Yang sangat baik untuk semua wanita, khususnya mereka yang 30 dan ke atas.

Berdasarkan pengalaman kami dalam mencuba produk untuk kali pertama (kebetulan), iBioCare SWISS berteknologi produk telah terbukti hebat. Saya membuat beberapa pengiraan yang mudah .. untuk bekalan 30 hari Tongkat Ali Maca, saya hanya perlu membelanjakan $ 33 sahaja (2 kotak Tongkat Ali Maca mengandungi 18 sachet) ditambah 1 kotak Radix Plus (isteri), saya hanya membelanjakan kira-kira  $ 45 dan telah dapat untuk mengekalkan kesihatan kita dan sudah tentu boleh menikmati kehidupan yang lebih ceria dan gembira. Untuk mendapatkan produk berkualiti baik sepadan dengan Tongkat Ali Maca Plus dan Radix, sama ada dalam bentuk pil atau air daripada sumber-sumber lain, saya terpaksa membayar tidak kurang dari $ 100 sebulan. Bayangkan berapa banyak penjimatan.

Bio Care Global Sdn Bhd

5-1-4, Block B Megan Salak Park,
Jln 1/125e,
Desa Petaling,
57100 Kuala Lumpur,
Wilayah Persekutuan

Tel: 03-9054 5250

Email: tongkatalixtra@gmail.com

Website: http://ibiocare.com/biocares

Single Post Navigation

发表评论

